Ομάδες Εργασίας
Η δημιουργία των ομάδων εργασίας έχει σαν στόχο να μπορούν όλα τα μέλη μας να συμμετέχουν στη διαδικασία λήψεων των αποφάσεων, να μοιράζονται τις ευθύνες και να μην πέφτει το βάρος σε λίγα άτομα.
Κάθε ομάδα εργασίας θα ορίσει ένα άτομο ως συντονιστή.
Συντονιστής θα μπορεί να είναι κάποιος που είναι ενεργό μέλος της συνέλευσης και έχει χρόνο για να εργαστεί για το συντονισμό.
Το πόσο διάστημα θα είναι κάποιος συντονιστής θα καθοριστεί από την ομάδα και από τη διαθεσιμότητα των ατόμων που την αποτελούν.
Αυτό που θα προσπαθήσουμε είναι συντονιστές να γίνουν όλα τα μέλη που απαρτίζουν την ομάδα χωρίς όμως αυτό να είναι υποχρεωτικό παρά μόνο εάν οι ίδιοι το επιθυμούν.
Εκτός από το συντονισμό της κάθε ομάδας , ο ρόλος του συντονιστή θα είναι να στελεχώσει την ομάδα του με άτομα και να επικοινωνεί με μέλη της ΤΧ που θα μπορούσαν να βοηθήσουν.
Το e-mail του κάθε συντονιστή θα δημοσιευτεί στο website μας έτσι ώστε να είναι εύκολη η επικοινωνία μαζί του.
Τα μέλη της ομάδας δεσμεύονται ότι θα παράγουν έργο και θα επικοινωνούν μεταξύ τους βάζοντας και τελειώνοντας συγκεκριμένους στόχους.
Όλα τα μέλη των ομάδων εργασίας θα αμείβονται κάθε μήνα με χρόνο από τον αποθεματικό λογαριασμό της ΤΧ.(το πόσο χρόνο θα το αποφασίσουμε όλοι μαζί)
Ποιες θα είναι οι Υπο-ομάδες?
1.Ομάδα διαχείρισης website
*επίλυση προβλημάτων ιστοσελίδας
*βελτίωση εικόνας website
2.Ομάδα δικτύωσης (εξωτερικής επικοινωνίας, εκδηλώσεων, δράσεων)
*προώθηση ιδέας ΤΧ στα social media, τύπος
*επικοινωνία με δημοσιογράφους
*απάντηση σε e-mail
*δικτύωση με άλλες ομάδες
*επικοινωνία για συμμετοχή σε φεστιβάλ-εκδηλώσεις
*προτάσεις για διασκέδαση
*προτάσεις για παρουσιάσεις-δράσεις
*προτάσεις εκδηλώσεων για οικονομική ενίσχυση ΤΧ προκειμένου να καταφέρουμε να νοικιάσουμε δικό μας χώρο.
*παρουσίαση μας σε ΦΕΣΤΙΒΑΛ-Συνέδρια και δράσεις άλλων ομάδων
*έρευνα για εύρεση μόνιμου χώρου συνελεύσεων και εκδηλώσεων
3.Ομάδα επικοινωνίας με μέλη Τ.Χ και υποστήριξης Ανταλλαγών
*εμπλουτισμός εβδομαδιαίου newsletter και αποστολή του σε μέλη
*επικοινωνία για καλωσόρισμα νέων μελών αμέσως μετά την εγγραφή τους
*επικοινωνία με ανενεργά μέλη και καταγραφή αποτελεσμάτων
*ευθύνη εκδήλωσης για Νέα Μέλη σε συνεργασία με ομάδα δικτύωσης/εκδηλώσεων
*έρευνα για τυχόν λανθασμένες ανταλλαγές και λάθος προφίλ-επικοινωνία με μέλη
*βελτίωση και επεξεργασία κειμένων
*μετάφραση κειμένων στα Αγγλικά
4.Ομάδα Αγαθών
*Σχέδιο ένταξης όλων των αγαθών και εύρεση ισοτιμιών χρόνου
Πότε θα βρίσκονται οι ομάδες?
Οι ομάδες θα βρίσκονται την ημέρα των συναντήσεων μας δηλαδή κάθε δεύτερο και τρίτο Σάββατο και θα λειτουργούν περίπου υπό την μορφή openspace.
Διαδικασία συναντήσεων
Η κάθε ομάδα θα συζητά για τα θέματα που έχουν οριστεί και θα καταγράφει προτάσεις-ιδέες-θα μοιράζονται αρμοδιότητες (διάρκεια 1-1.30 ώρα)
Στον προκαθορισμένο χρόνο όλες οι ομάδες θα σταματούν το έργο τους και θα ενώνονται προκειμένου να παρουσιαστεί το αποτέλεσμα της κάθε ομάδας.
Θα συζητάμε, θα προσθέτουμε, θα αφαιρούμε και τελικά θα καταλήγουμε στην ολοκλήρωση του κάθε θέματος.
Κάθε ομάδα εργασίας θα ορίσει ένα άτομο ως συντονιστή.
Συντονιστής θα μπορεί να είναι κάποιος που είναι ενεργό μέλος της συνέλευσης και έχει χρόνο για να εργαστεί για το συντονισμό.
Το πόσο διάστημα θα είναι κάποιος συντονιστής θα καθοριστεί από την ομάδα και από τη διαθεσιμότητα των ατόμων που την αποτελούν.
Αυτό που θα προσπαθήσουμε είναι συντονιστές να γίνουν όλα τα μέλη που απαρτίζουν την ομάδα χωρίς όμως αυτό να είναι υποχρεωτικό παρά μόνο εάν οι ίδιοι το επιθυμούν.
Εκτός από το συντονισμό της κάθε ομάδας , ο ρόλος του συντονιστή θα είναι να στελεχώσει την ομάδα του με άτομα και να επικοινωνεί με μέλη της ΤΧ που θα μπορούσαν να βοηθήσουν.
Το e-mail του κάθε συντονιστή θα δημοσιευτεί στο website μας έτσι ώστε να είναι εύκολη η επικοινωνία μαζί του.
Τα μέλη της ομάδας δεσμεύονται ότι θα παράγουν έργο και θα επικοινωνούν μεταξύ τους βάζοντας και τελειώνοντας συγκεκριμένους στόχους.
Όλα τα μέλη των ομάδων εργασίας θα αμείβονται κάθε μήνα με χρόνο από τον αποθεματικό λογαριασμό της ΤΧ.(το πόσο χρόνο θα το αποφασίσουμε όλοι μαζί)
Ποιες θα είναι οι Υπο-ομάδες?
1.Ομάδα διαχείρισης website
*επίλυση προβλημάτων ιστοσελίδας
*βελτίωση εικόνας website
2.Ομάδα δικτύωσης (εξωτερικής επικοινωνίας, εκδηλώσεων, δράσεων)
*προώθηση ιδέας ΤΧ στα social media, τύπος
*επικοινωνία με δημοσιογράφους
*απάντηση σε e-mail
*δικτύωση με άλλες ομάδες
*επικοινωνία για συμμετοχή σε φεστιβάλ-εκδηλώσεις
*προτάσεις για διασκέδαση
*προτάσεις για παρουσιάσεις-δράσεις
*προτάσεις εκδηλώσεων για οικονομική ενίσχυση ΤΧ προκειμένου να καταφέρουμε να νοικιάσουμε δικό μας χώρο.
*παρουσίαση μας σε ΦΕΣΤΙΒΑΛ-Συνέδρια και δράσεις άλλων ομάδων
*έρευνα για εύρεση μόνιμου χώρου συνελεύσεων και εκδηλώσεων
3.Ομάδα επικοινωνίας με μέλη Τ.Χ και υποστήριξης Ανταλλαγών
*εμπλουτισμός εβδομαδιαίου newsletter και αποστολή του σε μέλη
*επικοινωνία για καλωσόρισμα νέων μελών αμέσως μετά την εγγραφή τους
*επικοινωνία με ανενεργά μέλη και καταγραφή αποτελεσμάτων
*ευθύνη εκδήλωσης για Νέα Μέλη σε συνεργασία με ομάδα δικτύωσης/εκδηλώσεων
*έρευνα για τυχόν λανθασμένες ανταλλαγές και λάθος προφίλ-επικοινωνία με μέλη
*βελτίωση και επεξεργασία κειμένων
*μετάφραση κειμένων στα Αγγλικά
4.Ομάδα Αγαθών
*Σχέδιο ένταξης όλων των αγαθών και εύρεση ισοτιμιών χρόνου
Πότε θα βρίσκονται οι ομάδες?
Οι ομάδες θα βρίσκονται την ημέρα των συναντήσεων μας δηλαδή κάθε δεύτερο και τρίτο Σάββατο και θα λειτουργούν περίπου υπό την μορφή openspace.
Διαδικασία συναντήσεων
Η κάθε ομάδα θα συζητά για τα θέματα που έχουν οριστεί και θα καταγράφει προτάσεις-ιδέες-θα μοιράζονται αρμοδιότητες (διάρκεια 1-1.30 ώρα)
Στον προκαθορισμένο χρόνο όλες οι ομάδες θα σταματούν το έργο τους και θα ενώνονται προκειμένου να παρουσιαστεί το αποτέλεσμα της κάθε ομάδας.
Θα συζητάμε, θα προσθέτουμε, θα αφαιρούμε και τελικά θα καταλήγουμε στην ολοκλήρωση του κάθε θέματος.