03/06/2012
ΠΡΑΚΤΙΚΑ ΣΥΝΕΛΕΥΣΗΣ 3ης ΙΟΥΝΙΟΥ 2012 ΣΤΟ ΘΗΣΕΙΟ (τμήμα 1ο)
Πρακτικογράφος: Ada (Pinelope Markatos)
Συντονιστής: Δημήτρης Τριάντος
Θέματα
Ελεύθερη κατασκήνωση και όχι σε οργανωμένο χώρο με είσοδο προτιμήθηκε από τους παρευρισκομένους.
Η συμμετοχή γίνεται από όσα άτομα το επιθυμούν και στο site οι ενδιαφερόμενοι ψηφίζουν την προτίμησή τους.
Η χρονική περίοδος που θα γίνει:
Προτείνεται ή τέλος Ιουλίου με αρχές Αυγούστου, ή μέσα στους μήνες Ιούνιο-Ιούλιο-Αύγουστο.
Η Διάρκεια:
1 εβδομάδα (6 νύχτες)
4 Περιοχές προτεινόμενες:
- Ικαρία: 6 ενδιαφερόμενοι
- Αγκίστρι - Νησί Μονής στην Αίγινα: 5 ενδιαφερόμενοι
- Εύβοια: 7 ενδιαφερόμενοι
- Γαύδος: 3 ενδιαφερόμενοι
Αποφασίστηκε η ανάρτηση διαδικτυακής ψηφοφορίας των προτεινόμενων περιοχών.
Εμβόλιμη πρόταση: για να γίνει εκδρομή 1 νύχτας 2 ημερών πριν από την 7μερη, σε κοντινή περιοχή.
2ο Θέμα: Απολογισμός ενός έτους λειτουργίας -στόχοι
Γενικός απολογισμός δράσεων:
Ανθρωπιστικοί στόχοι
Καλή και επιτυχής φιλική σύσφιξη των μελών με διοργάνωση πάρτυ , πικ νικ.
Η εφαρμογή πληροφορικής του site είναι εύκολη και χρηστική
με 1100 εγγεγραμμένα μέλη.
Διεθνές αφιέρωμα από : BBC - Le Monde International
ΣΤΟΧΟΙ της Τ.Χ.:
- Ανθρωπιστικοί στόχοι,
- Κοινωνικοί
- Διάδοση της Τ.Χ.
- Κοινές Δράσεις με άλλα Δίκτυα
- Κλειστό χώρο για Συνελεύσεις τον χειμώνα (εξεύρεση)
- Ομάδες, υποομάδες δράσεις
- Αγαθά να μπούν στην Τ.Χ.
- Να συμμετέχουν Ενεργά τα Μέλη
- Βελτίωση της Εφαρμογής του site
3ο Θέμα: συνεργασία με άλλες ομάδες για ανταλλακτικό festival - Εξορμήσεις
«Φεστιβάλ»: Χρειάζεται Μεγάλη προετοιμασία στην περίπτωση που αναλάβουμε εμείς την Οργάνωση.
Πρόταση:
Σε πρώτη προσέγγιση μπορούμε να ξεκινήσουμε συμμετοχή με ένα περίπτερο σε φεστιβάλ που έχουν οργανώσει άλλες ομάδες.
Προτάθηκε άμεσα η επικοινωνία – συνεργασία για κοινή συμμετοχή με ομάδες σε ανταλλακτικά Φεστιβάλ όπως :
- α) Ανταλλακτικό Παζάρι
- β) Σπόροι
- γ) Σκόρος
- δ) Φασούλι
Με το Ανταλλακτικό Παζάρι Πλατείας Συντάγματος και Φασούλι έχουμε ήδη καλή συνεργασία. Με τους Σπόρο και Σκόρο, θα πρέπει να κάνουμε προσπάθεια για συνεργασία.
Αναζήτηση:
Ποιά Φεστιβάλ θα γίνουν άμεσα (Καλοκαίρι 2012), να ψάξουμε , και να γίνει συμμετοχή σε αυτά.
4ο Θέμα: Βελτίωση διαδικασίας συνέλευσης
Ξεκίνησε από τον Βασίλη η δημιουργία Εφαρμογών στο site μας wiki, και mailling list ώστε ιδέες θέματα και προτάσεις προς την συνέλευση , να τυγχάνουν καλύτερης επεξεργασίας και εμβέλειας και συμμετοχής.
Αυτοπροτάθηκαν εθελοντικά 4 Πρακτικογράφοι:
Δημήτρης Κοπ. – Χριστίνα – Τάσος - Άντα
και 5 Συντονιστές:
Χριστίνα – Δημήτρης Κοπ. -Δημήτρης Τριαν. – Τάσος - Άννα
οι οποίοι επιθυμητό θα είναι να είναι περίπου 10 και 10 και θα έχουν κυκλική εναλλαγή.
Προτάσεις από Δημήτρη Τριαν. για καλύτερη διαχείριση της Συνέλευσης (περιλαμβάνονται και μερικές πρόσθετες που για την οικονομία του χρόνου δεν ειπώθηκαν στις 3 Ιουνίου 2012):
Η ομάδα αγαθών θα λειτουργεί βάσει κανόνων λειτουργίας τους οποίους θα συντάσσουν όσοι την στελεχώνουν. Αυτοί οι κανόνες θεσμικά νομιμοποιούνται από ενισχυμένης απαρτίας 15 μελών της Γενικής Συνέλευσης Τ.Χ. η και με ισχυρή πλειοψηφία τουλάχιστον τα 2/3.
Η Ομάδα Αγαθών και η Γενική Συνέλευση της Τ.Χ. θα έχουν δικαίωμα να αποτρέψουν οποιαδήποτε Συναλλαγή που υπέχει σε Απάτη η Προσβολή η οποιαδήποτε άλλη Παράνομη ή Παράτυπη Ενέργεια.
Η δράση της ομάδας αγαθών θα είναι καθαρά υποστηρικτική στις διάφορες επιθυμίες εκδηλώσεων που θα εκφραστούν στη λίστα των δυνητικών δραστηριοτήτων, και επ’ ουδενί θα στοχεύει να αλώσει ή να αλλοιώσει τον ευρύτερο θεσμό λειτουργίας της Τράπεζας Χρόνου.
Εφόσον αποφασιστεί με ψηφοφορία της γενικής συνέλευσης η σύσταση της ομάδας αγαθών, θα μπορούσε άμεσα να συσταθεί ένα mailing list και ενα wiki think bank (αλληλοσυμπληρούμενο αποθετήριο Ιδεών και Προτάσεων), σχετικά με τις ΔΥΝΗΤΙΚΕΣ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ ΤΗΣ ΟΜΑΔΑΣ ΑΓΑΘΩΝ και των ΚΑΝΟΝΩΝ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑΣ ΤΗΣ
Feedback της συνέλευσης
- Η συνέλευση τελείωσε έγκαιρα (2 ώρες διάρκεια περίπου), Συζητήθηκαν αναλυτικά όλα τα θέματα.
- Οι προτάσεις του 4ου και 5ου θέματος να επαναδιατυπωθούν στην επόμενη συνέλευση της 10-06-2012, (η οποία δεν έγινε ελλείψει απαρτίας) και να μπουν σε ψηφοφορία.
- Παραμένουν ανοιχτά ο καθορισμός ημερομηνίας του camping, η ανάγκη ενίσχυσης της στελέχωσης των ομάδων φεστιβάλ – πρακτικογράφων – συντονιστών.
Πρακτικογράφος: Ada (Pinelope Markatos)
Συντονιστής: Δημήτρης Τριάντος
Θέματα
- Καλοκαιρινό camping
- Απολογισμός ενός έτους λειτουργίας -στόχοι
- Συνεργασία με άλλες ομάδες για ανταλλακτικό festival –Εξορμήσεις
- Βελτίωση διαδικασίας συνέλευσης
- Είσοδος προϊόντων στην Τράπεζα Χρόνου
Ελεύθερη κατασκήνωση και όχι σε οργανωμένο χώρο με είσοδο προτιμήθηκε από τους παρευρισκομένους.
Η συμμετοχή γίνεται από όσα άτομα το επιθυμούν και στο site οι ενδιαφερόμενοι ψηφίζουν την προτίμησή τους.
Η χρονική περίοδος που θα γίνει:
Προτείνεται ή τέλος Ιουλίου με αρχές Αυγούστου, ή μέσα στους μήνες Ιούνιο-Ιούλιο-Αύγουστο.
Η Διάρκεια:
1 εβδομάδα (6 νύχτες)
4 Περιοχές προτεινόμενες:
- Ικαρία: 6 ενδιαφερόμενοι
- Αγκίστρι - Νησί Μονής στην Αίγινα: 5 ενδιαφερόμενοι
- Εύβοια: 7 ενδιαφερόμενοι
- Γαύδος: 3 ενδιαφερόμενοι
Αποφασίστηκε η ανάρτηση διαδικτυακής ψηφοφορίας των προτεινόμενων περιοχών.
Εμβόλιμη πρόταση: για να γίνει εκδρομή 1 νύχτας 2 ημερών πριν από την 7μερη, σε κοντινή περιοχή.
2ο Θέμα: Απολογισμός ενός έτους λειτουργίας -στόχοι
Γενικός απολογισμός δράσεων:
Ανθρωπιστικοί στόχοι
Καλή και επιτυχής φιλική σύσφιξη των μελών με διοργάνωση πάρτυ , πικ νικ.
Η εφαρμογή πληροφορικής του site είναι εύκολη και χρηστική
με 1100 εγγεγραμμένα μέλη.
Διεθνές αφιέρωμα από : BBC - Le Monde International
ΣΤΟΧΟΙ της Τ.Χ.:
- Ανθρωπιστικοί στόχοι,
- Κοινωνικοί
- Διάδοση της Τ.Χ.
- Κοινές Δράσεις με άλλα Δίκτυα
- Κλειστό χώρο για Συνελεύσεις τον χειμώνα (εξεύρεση)
- Ομάδες, υποομάδες δράσεις
- Αγαθά να μπούν στην Τ.Χ.
- Να συμμετέχουν Ενεργά τα Μέλη
- Βελτίωση της Εφαρμογής του site
3ο Θέμα: συνεργασία με άλλες ομάδες για ανταλλακτικό festival - Εξορμήσεις
«Φεστιβάλ»: Χρειάζεται Μεγάλη προετοιμασία στην περίπτωση που αναλάβουμε εμείς την Οργάνωση.
Πρόταση:
Σε πρώτη προσέγγιση μπορούμε να ξεκινήσουμε συμμετοχή με ένα περίπτερο σε φεστιβάλ που έχουν οργανώσει άλλες ομάδες.
Προτάθηκε άμεσα η επικοινωνία – συνεργασία για κοινή συμμετοχή με ομάδες σε ανταλλακτικά Φεστιβάλ όπως :
- α) Ανταλλακτικό Παζάρι
- β) Σπόροι
- γ) Σκόρος
- δ) Φασούλι
Με το Ανταλλακτικό Παζάρι Πλατείας Συντάγματος και Φασούλι έχουμε ήδη καλή συνεργασία. Με τους Σπόρο και Σκόρο, θα πρέπει να κάνουμε προσπάθεια για συνεργασία.
Αναζήτηση:
Ποιά Φεστιβάλ θα γίνουν άμεσα (Καλοκαίρι 2012), να ψάξουμε , και να γίνει συμμετοχή σε αυτά.
4ο Θέμα: Βελτίωση διαδικασίας συνέλευσης
Ξεκίνησε από τον Βασίλη η δημιουργία Εφαρμογών στο site μας wiki, και mailling list ώστε ιδέες θέματα και προτάσεις προς την συνέλευση , να τυγχάνουν καλύτερης επεξεργασίας και εμβέλειας και συμμετοχής.
Αυτοπροτάθηκαν εθελοντικά 4 Πρακτικογράφοι:
Δημήτρης Κοπ. – Χριστίνα – Τάσος - Άντα
και 5 Συντονιστές:
Χριστίνα – Δημήτρης Κοπ. -Δημήτρης Τριαν. – Τάσος - Άννα
οι οποίοι επιθυμητό θα είναι να είναι περίπου 10 και 10 και θα έχουν κυκλική εναλλαγή.
Προτάσεις από Δημήτρη Τριαν. για καλύτερη διαχείριση της Συνέλευσης (περιλαμβάνονται και μερικές πρόσθετες που για την οικονομία του χρόνου δεν ειπώθηκαν στις 3 Ιουνίου 2012):
- Να συνταχθεί από την ομάδα πρακτικογράφων ένα ντοσιέ σε μορφή θεματικού πρωτοκόλλου, που θα περιέχει αποφάσεις - πρακτικά
των συνελεύσεων, καθώς και σημαντικών πληροφοριών που έχουν κατά καιρούς αναρτηθεί στο φόρουμ. (Κάτι τέτοιο ήδη η Χριστίνα προσπαθεί να φτιάξει) - Η/Ο Συντονιστής να προετοιμάζεται μέσα στην εβδομάδα που προηγείται της συνέλευσης λαμβάνοντας υπόψιν: ενημέρωση από τον πρακτικογράφο για το τι ειπώθηκε στην προηγούμενη συνέλευση, τι εκκρεμότητες υπάρχουν κ.λ.π. Να ενημερώνεται από τις ομάδες εργασίας για την πορεία εργασιών τους, να έχει επεξεργαστεί τα θέματα της συνέλευσης κάνοντας και αναδρομή στο ντοσιέ θεματικού πρωτόκολλου, όταν τα θέματα συσχετίζονται με παλαιότερες προτάσεις και αποφάσεις.
- Η/Ο Συντονιστής να τηρεί το χρόνο και τα όρια του κάθε θέματος, προσπαθώντας να διευθετεί τη συνέλευση σε παραγωγικές προτάσεις και αποφάσεις, διακόπτοντας ατέρμονους μονόλογους και διαλόγους που ξεφεύγουν από το θέμα. Επιθυμητό οι ομιλητές της συνέλευσης να είναι προετοιμασμένοι οι οποίοι θα προηγούνται στην πρωτο-ομιλία, δηλώνοντας και τον χρόνο ο οποίος να μην υπερβαίνει τα 4 λεπτά για κάθε τοποθέτηση. Αν κατατίθεται μακροσκελής πρόταση καλό είναι να παρουσιάζεται με προφορική περίληψη, και γραπτό κείμενο στον πρακτικογράφο.
- Σημαντικό είναι οι προτάσεις για να γίνονται παραγωγικές να συνδέονται με ψηφοφορίες (υπερψήφισης –καταψήφισης) , και δεσμεύσεις εύρους επιθυμητής συμμετοχής από τους παρευρισκόμενους.
- Κάθε μία ώρα περίπου να γίνεται ένα διάλειμμα 5 έως 10 λεπτά χαλαρής συζήτησης και προετοιμασίας. Στον χρόνο αυτό μπορούν να γίνουν προσωπικές επεξηγήσεις και διαβουλεύσεις. Να δίνεται βήμα λόγου για σύντομες ανακοινώσεις (πριν την έναρξη της συνέλευσης χρόνος έως 10 λεπτά, στα διαλείμματα ή στο τέλος). Στο τέλος να γίνεται ένα Feedback των μελών της συνέλευσης προς τον συντονιστή, ώστε κάθε θετική – αρνητική διαδικασία που ακολουθήθηκε στην συνέλευση να λαμβάνεται υπόψιν στην επόμενη συνέλευση.
5ο Θέμα: Είσοδος προϊόντων στην Τράπεζα Χρόνου
- Υπήρξε πάλι επαναπροσδιορισμός αυτού του θέματος με επιθυμία του Βασίλη για απόφαση ένταξης των αγαθών στην Τ.Χ. κατά την συνέλευση της 27-05-2012.
- Εκφράστηκε η επιθυμία της Χριστίνας για το ανθρωπιστικό κομμάτι της Τράπεζας χρόνου για τις δωρεές αγαθών και διάθεσή τους σε ανθρώπους που τα έχουν ανάγκη.
- Επίσης επιθυμία από τον Δημήτρη Κοπ. για ένταξη αγαθών που βρίσκονται δευτερογενώς στην κατοχή μας δηλαδή παραγωγής μας – όχι αγορασμένα.
- Τέλος προτάθηκε από Δημήτρη Τριάν. η σύσταση ομάδας αγαθών ως υποστηρικτικό συντονιστικό όργανο της Τ.Χ. σε θέματα που εμπλέκονται τα αγαθά στην Τ.Χ. με τις κάτωθι δυνητικές δραστηριότητες.
- Δωρεάν παροχή τροφίμων, ποτών, λοιπών αναλώσιμων αγαθών, υλικοτεχνικού εξοπλισμού σε ανοιχτές εκδηλώσεις της Τ.Χ. όπως: Pic Nic, -Φεστιβάλ – Camping – Καλλιτεχνικές εκδηλώσεις (θεατρικά – προβολές –μουσικά)
- Συλλογή και δωρεάν παροχή τροφίμων – άλλων χρηστικών αγαθών σε αναξιοπαθούντες
- Αλληλοπροσφορές – Δανεισμοί – Ανταλλαγές μεταξύ των μελών της Τ.Χ.
Παράδειγμα: εργαλεία- βιβλία- έντυπα- e book- μεταφορικά μέσα- συνταξίδευση (car pooling) –παραχώρηση χώρων υπαιθρίων – κατοικιών για εργαστήρια, δρώμενα, παρουσιάσεις, φιλοξενία. - Ανταλλαγές Αγροτικών Προϊόντων με εργασία σε κτήματα παραγωγών. Παραχωρήσεις κτημάτων για καλλιέργεια.
- Ανταλλαγές Αγαθών με Αγαθά.
- Ανταλλαγές Αγαθών με ώρες μέσω της Εφαρμογής της Τ.Χ.
- Διαλέξεις συμβουλές πρακτικές εφαρμογές αξιοποίησης και επαναχρησιμοποίησης υλικών που απορρίπτονται ως σκουπίδια ή στην ανακύκλωση, οικολογική και βιώσιμη χρήση των αγαθών , και Πόρων της γης, και γενικά αξιοποίηση γνώσεων αεικαλλιέργειας (permaculture) στη φυσική δόμηση, ήπιες μορφές ενέργειας, και γεωργική καλλιέργεια.
- Συμβουλές σε αναξιοπαθούντες με προβλήματα επιβίωσης.
- Ευρύτερες εκδηλώσεις παρουσιάσεις για την Αλληλέγγυα Οικονομία, τα Κοινά Αγαθά και την Ομότιμη Παραγωγή.
- Υπόδειξη παραγωγών - ομάδων εναλλακτικής και αλληλέγγυας οικονομίας για αγορά προϊόντων σε χαμηλότερες τιμές.
Η ομάδα αγαθών θα λειτουργεί βάσει κανόνων λειτουργίας τους οποίους θα συντάσσουν όσοι την στελεχώνουν. Αυτοί οι κανόνες θεσμικά νομιμοποιούνται από ενισχυμένης απαρτίας 15 μελών της Γενικής Συνέλευσης Τ.Χ. η και με ισχυρή πλειοψηφία τουλάχιστον τα 2/3.
Η Ομάδα Αγαθών και η Γενική Συνέλευση της Τ.Χ. θα έχουν δικαίωμα να αποτρέψουν οποιαδήποτε Συναλλαγή που υπέχει σε Απάτη η Προσβολή η οποιαδήποτε άλλη Παράνομη ή Παράτυπη Ενέργεια.
Η δράση της ομάδας αγαθών θα είναι καθαρά υποστηρικτική στις διάφορες επιθυμίες εκδηλώσεων που θα εκφραστούν στη λίστα των δυνητικών δραστηριοτήτων, και επ’ ουδενί θα στοχεύει να αλώσει ή να αλλοιώσει τον ευρύτερο θεσμό λειτουργίας της Τράπεζας Χρόνου.
Εφόσον αποφασιστεί με ψηφοφορία της γενικής συνέλευσης η σύσταση της ομάδας αγαθών, θα μπορούσε άμεσα να συσταθεί ένα mailing list και ενα wiki think bank (αλληλοσυμπληρούμενο αποθετήριο Ιδεών και Προτάσεων), σχετικά με τις ΔΥΝΗΤΙΚΕΣ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ ΤΗΣ ΟΜΑΔΑΣ ΑΓΑΘΩΝ και των ΚΑΝΟΝΩΝ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑΣ ΤΗΣ
Feedback της συνέλευσης
- Η συνέλευση τελείωσε έγκαιρα (2 ώρες διάρκεια περίπου), Συζητήθηκαν αναλυτικά όλα τα θέματα.
- Οι προτάσεις του 4ου και 5ου θέματος να επαναδιατυπωθούν στην επόμενη συνέλευση της 10-06-2012, (η οποία δεν έγινε ελλείψει απαρτίας) και να μπουν σε ψηφοφορία.
- Παραμένουν ανοιχτά ο καθορισμός ημερομηνίας του camping, η ανάγκη ενίσχυσης της στελέχωσης των ομάδων φεστιβάλ – πρακτικογράφων – συντονιστών.
31/08/2012
Πρακτικά συνέλευσης 31.08.2012 στο Θησείο
Θέματα:
1. Παρουσία της Τ.Χ. στο Φεστιβάλ Αλληλέγγυας και Συνεργατικής Οικονομίας
2. Ενεργοποίηση ανενεργών μελών
3. Στόχοι της Τ.Χ. για την ερχόμενη χρονιά
βιωματικό εργαστήριο με εμπειρίες ανταλλαγών από όλα τα ανταλλακτικά δίκτυα
video (animation) ή σποτάκι 3 λεπτά (θα μπορούσαμε να μοιράσουμε και μερικά dvd στον κόσμο)
ταμπλό με υλικό/φωτογραφίες/πληροφορίες/έργα τέχνης
παπυροφλέξια αντί για διαφημιστικά φυλλάδια
internet/ laptop για να βλέπει ο κόσμος το website μας αλλά και δυνατότητα εγγραφής
θεατρικό με θέμα τη Τράπεζα Χρόνου
Περισσότερες προτάσεις μπορούν να αναρτηθούν στο φόρουμ, στο αντίστοιχο θέμα, και στην επόμενη συνέλευση θα παρθούν οι τελικές αποφάσεις για το θέμα.
δημιουργία ενός εμπλουτισμένου newsletter, με τα νέα της Τ.Χ., αλλά και κάποια μικρά “διαφημιστικά” μηνύματα
δημιουργία ομάδας “περιφρούρησης” του site για τον εντοπισμό μελών που κάνουν κακή χρήση της Τ.Χ.
ενεργοποίηση των ανενεργών μελών από τα ενεργά μέλη, με τη βοήθεια της αναζήτησης υπηρεσιών
δημιουργία αποθεματικού λογαριασμού της Τ.Χ.
Από τους παρευρισκόμενους αποφασίστηκε να δοκιμαστούν τα παραπάνω και στη συνέχεια, ανάλογα με το αποτέλεσμα, να αποφασιστεί αν θα πρέπει κάποια ανενεργά μέλη να διαγράφονται.
βοήθεια σε ευπαθείς ομάδες
Θέματα:
1. Παρουσία της Τ.Χ. στο Φεστιβάλ Αλληλέγγυας και Συνεργατικής Οικονομίας
2. Ενεργοποίηση ανενεργών μελών
3. Στόχοι της Τ.Χ. για την ερχόμενη χρονιά
- Οι προτάσεις που ακούστηκαν στη συνέλευσή μας και αφορούν την παρουσία μας στο Φεστιβάλ που θα γίνει τον Οκτώβρη είναι:
βιωματικό εργαστήριο με εμπειρίες ανταλλαγών από όλα τα ανταλλακτικά δίκτυα
video (animation) ή σποτάκι 3 λεπτά (θα μπορούσαμε να μοιράσουμε και μερικά dvd στον κόσμο)
ταμπλό με υλικό/φωτογραφίες/πληροφορίες/έργα τέχνης
παπυροφλέξια αντί για διαφημιστικά φυλλάδια
internet/ laptop για να βλέπει ο κόσμος το website μας αλλά και δυνατότητα εγγραφής
θεατρικό με θέμα τη Τράπεζα Χρόνου
Περισσότερες προτάσεις μπορούν να αναρτηθούν στο φόρουμ, στο αντίστοιχο θέμα, και στην επόμενη συνέλευση θα παρθούν οι τελικές αποφάσεις για το θέμα.
- Οι προτάσεις που ακούστηκαν για την ενεργοποίηση των ανενεργών μελών είναι:
δημιουργία ενός εμπλουτισμένου newsletter, με τα νέα της Τ.Χ., αλλά και κάποια μικρά “διαφημιστικά” μηνύματα
δημιουργία ομάδας “περιφρούρησης” του site για τον εντοπισμό μελών που κάνουν κακή χρήση της Τ.Χ.
ενεργοποίηση των ανενεργών μελών από τα ενεργά μέλη, με τη βοήθεια της αναζήτησης υπηρεσιών
δημιουργία αποθεματικού λογαριασμού της Τ.Χ.
Από τους παρευρισκόμενους αποφασίστηκε να δοκιμαστούν τα παραπάνω και στη συνέχεια, ανάλογα με το αποτέλεσμα, να αποφασιστεί αν θα πρέπει κάποια ανενεργά μέλη να διαγράφονται.
- Οι στόχοι που προτάθηκαν για την ερχόμενη χρονιά είναι:
βοήθεια σε ευπαθείς ομάδες
07/09/2012
Πρακτικά συνέλευσης 7 Σεπτεμβρίου 2012
(Παρευρέθησαν: Ειρήνη, Λένα, Γιώργος, Αναστασία, Μαργαρίτα, Κώστας, Δημήτρης Τρ, Γιωργία Μπ, Πάνος, Κατερίνα, Νάσος, Μιχάλης, Σταυρούλα)
1) Μικρό σποτάκι (το πολύ 5λεπτο) που θα αναφέρεται στην τχ. Μπορεί να δείχνει κάποιες ανταλλαγές υπηρεσιών από μέλη. Θα ρωτήσουμε το Διονύση (που θα φτιάξει το ντοκυμαντέρ) και την αδερφή της Κατερίνας αν μπορούν να βοηθήσουν.
2) Παπυροφλέξια, μικρές κατασκευές με χαρτί που θα αναφέρουν κάτι για την τχ. Μπορεί να βοηθήσει η Ειρήνη σε συνεργασία με την Άννα που το είχε προτείνει στην προηγούμενη συνέλευση.
3) Θεατρικό με θέμα την τχ. Η Λένα θα ανοίξει σχετικό θέμα στο φόρουμ ώστε όσοι γνωρίζουν να συνεργαστούν για να πραγματοποιηθεί.
4) Δημιουργία βάσης δεδομένων κατά τη διάρκεια του φεστιβάλ. Θα υπάρχουν δυο κουτιά, το ένα για προσφορά και το άλλο για ζήτηση όπου ο επισκέπτης θα ρίχνει ένα χαρτάκι με προσφορά ή ζήτηση και το μέηλ του. Στη συνέχεια εμείς θα του στείλουμε ενημερωτικό μέηλ για την τχ και θα μπορεί να γραφτεί. Η Σταυρούλα θα ανοίξει σχετικό θέμα στο φόρουμ.
5) Να φοράμε ταμπελάκια που να αναφέρουν προσφορά και ζήτηση. Και γι αυτό θα γράψει η Σταυρούλα λεπτομέρειες.
6) Βιωματικό εργαστήρι με εμπειρίες από τα ανταλλακτικά δίκτυα. Μπορεί να το συντονίζει η Σταυρούλα.
7) Να υπάρχει κάποιο λάπτοπ για να δείχνουμε την εφαρμογή και να γράφεται κανείς επιτόπου. Ψάχνουμε το λάπτοπ!
8) Ταμπλό με υλικό της τχ (φώτο, πληροφορίες κτλ). Αυτό μπορούμε να το δούμε αργότερα ανάλογα με το χώρο που θα χουμε διαθέσιμο.
9) Την ιδέα για κοινό εργαστήρι/ παρουσίαση με υπόλοιπες τχ, δεν τη συζητήσαμε.
Άλλα θέματα:
Κινητήρας (κουκάκι): Σταυρούλα, Αναστασία
Φίλοι του Ποδηλάτου (θησείο): Μαργαρίτα
-Επόμενη συνέλευση Παρασκευή 14 Σεπτεμβρίου στις 7 στο Θησείο.
Μία συμπλήρωση στα πρακτικά της 7 Σεπτεμβρίου 2012 από τον Δημήτρη Τριάντο.
Στην αναζήτηση χώρου για συνελεύσεις της Τ.Χ. φθινόπωρο -χειμώνα- άνοιξη σε ερώτημα που τέθηκε για τον χώρο των φίλων του ποδηλάτου απάντησα ότι ο χώρος διατίθεται με συνδρομή 600 ευρώ το χρόνο το οποίο αντιστιχεί 0,5 ευρώ το χρόνο για το κάθε μέλος της Τ.Χ. .
Αν το ποσό αυτό δεν είναι διαθέσιμο από όλους τότε ας δούμε τι ποσό και από ποιούς είναι διαθέσιμο.
Ήμουν κάθετα αντίθετος σε πρόταση εθελοντικής προσφοράς υπηρεσίας από Τ.Χ. προς τους φίλους του ποδηλάτου για δωρεάν παραχώρηση του χώρου, λόγω της απόλυτης αδιαφορίας που επιδείξαμε για προσφορά ανταλλλακτικής υπηρεσίας στην δωρεάν παραχώρηση από το Νοσότρος κατά την φιλοξενία μας εκεί.
Σε ένα άλλο θέμα που έθεσα ένσταση είναι η φιλοξενία μας σε χώρο που συγκροτούνται πολιτικές ομάδες.
Συνήθως η παραχώρηση στέγης σε τέτοιους χώρους μεσοπρόθεσμα οδηγεί σε αλληλέγγυα συμμετοχή της Τ.Χ. στις εκδηλώσεις των πολιτικών ομάδων, και μακροπρόθεσμα την δημιουργία εντυπώσεων ότι η Τ.Χ. εναγγαλίζεται πολιτικά - ιδεολογικά με αυτές της ομάδες, και ίσως κάποια στιγμή να γίνει και χειραγώγηση προς τη Τ.Χ.
Στο χώρο του Νοσότρος αν και πολιτικός η Τ.Χ. φιλοξενήθηκε και έδρασε χωρίς τέτοιες εξαρτήσεις.
Επειδή αυτό το θέμα αναγορεύεται μήνες στην Τ.Χ. προτείνω ως θέμα ψηφοφορίας στην επόμενη συνέλευση και όχι απλώς συζήτησης ότι η συστέγαση της Τ.Χ. θα γίνεται με όρους αδέσμευτους - προαποφασισμένους και δεν θα δημιουργούνται σενάρια υποψιών σε πολικούς -κομματικούς εναγγαλισμούς
(Παρευρέθησαν: Ειρήνη, Λένα, Γιώργος, Αναστασία, Μαργαρίτα, Κώστας, Δημήτρης Τρ, Γιωργία Μπ, Πάνος, Κατερίνα, Νάσος, Μιχάλης, Σταυρούλα)
- Θέμα συζήτησης: παρουσία της τχ στο φεστιβάλ αλληλέγγυας και συνεργατικής οικονομίας ( http://athensfest-economyofsolidarity.weebly.com/ ).
1) Μικρό σποτάκι (το πολύ 5λεπτο) που θα αναφέρεται στην τχ. Μπορεί να δείχνει κάποιες ανταλλαγές υπηρεσιών από μέλη. Θα ρωτήσουμε το Διονύση (που θα φτιάξει το ντοκυμαντέρ) και την αδερφή της Κατερίνας αν μπορούν να βοηθήσουν.
2) Παπυροφλέξια, μικρές κατασκευές με χαρτί που θα αναφέρουν κάτι για την τχ. Μπορεί να βοηθήσει η Ειρήνη σε συνεργασία με την Άννα που το είχε προτείνει στην προηγούμενη συνέλευση.
3) Θεατρικό με θέμα την τχ. Η Λένα θα ανοίξει σχετικό θέμα στο φόρουμ ώστε όσοι γνωρίζουν να συνεργαστούν για να πραγματοποιηθεί.
4) Δημιουργία βάσης δεδομένων κατά τη διάρκεια του φεστιβάλ. Θα υπάρχουν δυο κουτιά, το ένα για προσφορά και το άλλο για ζήτηση όπου ο επισκέπτης θα ρίχνει ένα χαρτάκι με προσφορά ή ζήτηση και το μέηλ του. Στη συνέχεια εμείς θα του στείλουμε ενημερωτικό μέηλ για την τχ και θα μπορεί να γραφτεί. Η Σταυρούλα θα ανοίξει σχετικό θέμα στο φόρουμ.
5) Να φοράμε ταμπελάκια που να αναφέρουν προσφορά και ζήτηση. Και γι αυτό θα γράψει η Σταυρούλα λεπτομέρειες.
6) Βιωματικό εργαστήρι με εμπειρίες από τα ανταλλακτικά δίκτυα. Μπορεί να το συντονίζει η Σταυρούλα.
7) Να υπάρχει κάποιο λάπτοπ για να δείχνουμε την εφαρμογή και να γράφεται κανείς επιτόπου. Ψάχνουμε το λάπτοπ!
8) Ταμπλό με υλικό της τχ (φώτο, πληροφορίες κτλ). Αυτό μπορούμε να το δούμε αργότερα ανάλογα με το χώρο που θα χουμε διαθέσιμο.
9) Την ιδέα για κοινό εργαστήρι/ παρουσίαση με υπόλοιπες τχ, δεν τη συζητήσαμε.
Άλλα θέματα:
- Η Γιωργία έκανε δυο ανακοινώσεις, η μία αφορά παρουσίαση της τχ που θα κάνει η ίδια (σόρρυ δεν θυμάμαι που…) και η άλλη αφορά ένα σάιτ που θα συγκεντρώνει όλες τις κινήσεις από τα κάτω. Θα ανοίξει σχετικό θέμα στο φόρουμ.
- Χώροι για το χειμώνα και άτομα που ανέλαβαν την επικοινωνία:
Κινητήρας (κουκάκι): Σταυρούλα, Αναστασία
Φίλοι του Ποδηλάτου (θησείο): Μαργαρίτα
-Επόμενη συνέλευση Παρασκευή 14 Σεπτεμβρίου στις 7 στο Θησείο.
Μία συμπλήρωση στα πρακτικά της 7 Σεπτεμβρίου 2012 από τον Δημήτρη Τριάντο.
Στην αναζήτηση χώρου για συνελεύσεις της Τ.Χ. φθινόπωρο -χειμώνα- άνοιξη σε ερώτημα που τέθηκε για τον χώρο των φίλων του ποδηλάτου απάντησα ότι ο χώρος διατίθεται με συνδρομή 600 ευρώ το χρόνο το οποίο αντιστιχεί 0,5 ευρώ το χρόνο για το κάθε μέλος της Τ.Χ. .
Αν το ποσό αυτό δεν είναι διαθέσιμο από όλους τότε ας δούμε τι ποσό και από ποιούς είναι διαθέσιμο.
Ήμουν κάθετα αντίθετος σε πρόταση εθελοντικής προσφοράς υπηρεσίας από Τ.Χ. προς τους φίλους του ποδηλάτου για δωρεάν παραχώρηση του χώρου, λόγω της απόλυτης αδιαφορίας που επιδείξαμε για προσφορά ανταλλλακτικής υπηρεσίας στην δωρεάν παραχώρηση από το Νοσότρος κατά την φιλοξενία μας εκεί.
Σε ένα άλλο θέμα που έθεσα ένσταση είναι η φιλοξενία μας σε χώρο που συγκροτούνται πολιτικές ομάδες.
Συνήθως η παραχώρηση στέγης σε τέτοιους χώρους μεσοπρόθεσμα οδηγεί σε αλληλέγγυα συμμετοχή της Τ.Χ. στις εκδηλώσεις των πολιτικών ομάδων, και μακροπρόθεσμα την δημιουργία εντυπώσεων ότι η Τ.Χ. εναγγαλίζεται πολιτικά - ιδεολογικά με αυτές της ομάδες, και ίσως κάποια στιγμή να γίνει και χειραγώγηση προς τη Τ.Χ.
Στο χώρο του Νοσότρος αν και πολιτικός η Τ.Χ. φιλοξενήθηκε και έδρασε χωρίς τέτοιες εξαρτήσεις.
Επειδή αυτό το θέμα αναγορεύεται μήνες στην Τ.Χ. προτείνω ως θέμα ψηφοφορίας στην επόμενη συνέλευση και όχι απλώς συζήτησης ότι η συστέγαση της Τ.Χ. θα γίνεται με όρους αδέσμευτους - προαποφασισμένους και δεν θα δημιουργούνται σενάρια υποψιών σε πολικούς -κομματικούς εναγγαλισμούς
14/09/2012
Πρακτικά Τράπεζας χρόνου 14 Σεπτεμβρίου 2012
Συντονιστής: Σταυρούλα Πρακτικά: Κωνσταντίνος Γαρδέρης
Παρόντες: Σταυρούλα - Κώστας -Χριστίνα - Άντα - Δημήτρης - Γιάννης-Μαργαρίτα - Μιχάλης - Λένα -Νάσος - Γιώργος - Έρη - Μενέλαος
Θέματα που συζητήθηκαν στην συνέλευση της τράπεζας χρόνου :
1) Η Τ.Χ. και η σχέση της με πολιτικά κόμματα και η στάση της απέναντι στις σημερινές πολιτικές προκλήσεις που μπορεί να δεχθεί η ίδια η
Τ.Χ.
Κατόπιν διαβούλευσης από όλους κυριάρχησε η άποψη περί της ανεξαρτησίας δράσης της Τ.Χ. χωρίς αυτή η δράση να υπαγορεύεται -
εκμεταλλεύεται από πολιτικές τυχόν πολιτικών ή κομματικών ομάδων. Επίσης οι αρχές και τα πιστεύω της Τ.Χ. πάντα θα είναι
αδιαπραγμάτευτες σε όποιες ακραίες πολιτικές ή κομματικές ιδεολογίες.
2) Έγινε ένας σύντομος απολογισμός των επιμέρους ομάδων σχετικά με την παρουσία της Τ.Χ. στο φεστιβάλ αλληλέγγυας και συνεργατικής οικονομίας
Αποφασίστηκε:
Να δημιουργηθεί μια ομάδα επικοινωνίας με όσες Τράπεζες χρόνου μπορούμε να εντοπίσουμε και να υπάρξει πρόταση να συμμετάσχουν στοφεστιβάλ αλληλέγγυας και συνεργατικής οικονομίας (http://athensfest-economyofsolidarity.weebly.com/ ).
στην ομάδα επικοινωνίας θα συμμετέχει ο Κωνσταντίνος Γαρδέρης και ο Γιώργος (γνωρίζει προσωπικά ένα μέλος από μια Τ.Χ. και θα αναλάβει την επικοινωνία ) και θα γίνει άμεσα επαφή με την ομάδα Τράπεζας Χρόνου της Μεσοποταμίας
3) Στο θέμα <<Αποτελέσματα από έρευνα για χώρους συνελεύσεων και συζητήσεων>> υπήρξε διάθεση από τον χώρο του Συνάλλοις Νηλέως 35 Θησείο για φιλοξενία των συνελεύεων της Τ.Χ. απογευματινές ώρες Δευτέρα - Παρασκευή έως ώρα 21:00. Απόφαση δεν ελήφθηκε αναμένονται και άλλες προτάσεις. Μέχρι οριστικής απόφασης σαν χώρος συνελεύσεων παραμένει ο χώρος στο Θησείο για όσο διάστημα ο καιρός είναι ζεστός, και σε περίπτωση βροχής η συνάντηση θα γίνεται σε κατοικίες μελών της Τ.Χ.
(Θα ανακοινώνεται μέσω φόρουμ -newsletter ο εναλλακτικός χώρος σε περίπτωση βροχής, με προσυγκέντρωση σε συγκεκριμένο κοντινό κεντρικό σημείο. Για την προσεχή συνάντηση σε περίπτωση βροχής, θα γίνει συνάντηση στο σπίτι του Γιώργου με προσυγκέντρωση ώρα 19:00 στο σταθμό μετρό του Χολαργού.)
4) Στο θέμα ..... Αν επιθυμούμε η συνέλευση της Τ.Χ. να γίνεται μία φορά το μήνα όπου θα παίρνονται κυρίως αποφάσεις και τις υπόλοιπες τρεις φορές να γίνονται θεματικές συναντήσεις -εκδηλώσεις με θέματα -εκδηλώσεις που θα έχουν προκριθεί από το φόρουμ της Τ.Χ.
Aποφασίστηκε : με 7 θετικές ψήφους , 1 αρνητική και 3 λευκά
5) Στα θέματα .....
α) Αν η Τράπεζα χρόνου θέλουμε να συμπορευτεί με δράσεις πολιτικών ομάδων - κομμάτων και ίσως με ομάδες μεταφυσικών ή αποκρυφιστικών αναζητήσεων κ.λ.π.
Αποφασίστηκε : με 0 θετικές ψήφους , 9 αρνητικούς ψήφους και 4 λευκά
(Αφού διευκρινίστηκε ότι συμπόρευση σημαίνει μόνιμη ιδεολογική συνταύτιση και συμμετοχή σε δράσεις υπό την σημαία της ομάδας. Οι
αρνητικοί ψήφοι δεν αποκλείουν την τυχαία αυτόνομη πολιτική δράση της Τ.Χ. π.χ. συμμετοχή σε ανοικτό πολιτικό συλλαλητήριο ή σε ανοικτή
πολιτική συζήτηση, που θα προκύψει κατόπιν έκτατης θετικής απόφασης της συνέλευσης της Τ.Χ.)
β) Επίσης στην περίπτωση συστέγασης σε χώρους τέτοιων ομάδων θα πρέπει να έχει προηγηθεί κείμενο απόφασης της Τ.Χ. περί της
ανεξαρτησίας της ιδεολογικά -πολιτικά και η συστέγασή της δεν συνεπάγεται ούτε υπονοείται ως κηδεμόνευση ή χειραγώγηση
Αποφασίστηκε : με 9 θετικές ψήφους , 0 αρνητικούς ψήφους και 4 λευκά
6) Λόγω υφιστάμενης συρρίκνωσης της ομάδας διαχείρισης της Τ.Χ. Δήλωσαν εθελοντικά να συμμετάσχουν στην ομάδα διαχείρισης τα εξής μέλη : Σταυρούλα , Νάσος , Έρη , Κωνσταντίνος Γαρδέρης.
Συντονιστής: Σταυρούλα Πρακτικά: Κωνσταντίνος Γαρδέρης
Παρόντες: Σταυρούλα - Κώστας -Χριστίνα - Άντα - Δημήτρης - Γιάννης-Μαργαρίτα - Μιχάλης - Λένα -Νάσος - Γιώργος - Έρη - Μενέλαος
Θέματα που συζητήθηκαν στην συνέλευση της τράπεζας χρόνου :
1) Η Τ.Χ. και η σχέση της με πολιτικά κόμματα και η στάση της απέναντι στις σημερινές πολιτικές προκλήσεις που μπορεί να δεχθεί η ίδια η
Τ.Χ.
Κατόπιν διαβούλευσης από όλους κυριάρχησε η άποψη περί της ανεξαρτησίας δράσης της Τ.Χ. χωρίς αυτή η δράση να υπαγορεύεται -
εκμεταλλεύεται από πολιτικές τυχόν πολιτικών ή κομματικών ομάδων. Επίσης οι αρχές και τα πιστεύω της Τ.Χ. πάντα θα είναι
αδιαπραγμάτευτες σε όποιες ακραίες πολιτικές ή κομματικές ιδεολογίες.
2) Έγινε ένας σύντομος απολογισμός των επιμέρους ομάδων σχετικά με την παρουσία της Τ.Χ. στο φεστιβάλ αλληλέγγυας και συνεργατικής οικονομίας
Αποφασίστηκε:
Να δημιουργηθεί μια ομάδα επικοινωνίας με όσες Τράπεζες χρόνου μπορούμε να εντοπίσουμε και να υπάρξει πρόταση να συμμετάσχουν στοφεστιβάλ αλληλέγγυας και συνεργατικής οικονομίας (http://athensfest-economyofsolidarity.weebly.com/ ).
στην ομάδα επικοινωνίας θα συμμετέχει ο Κωνσταντίνος Γαρδέρης και ο Γιώργος (γνωρίζει προσωπικά ένα μέλος από μια Τ.Χ. και θα αναλάβει την επικοινωνία ) και θα γίνει άμεσα επαφή με την ομάδα Τράπεζας Χρόνου της Μεσοποταμίας
3) Στο θέμα <<Αποτελέσματα από έρευνα για χώρους συνελεύσεων και συζητήσεων>> υπήρξε διάθεση από τον χώρο του Συνάλλοις Νηλέως 35 Θησείο για φιλοξενία των συνελεύεων της Τ.Χ. απογευματινές ώρες Δευτέρα - Παρασκευή έως ώρα 21:00. Απόφαση δεν ελήφθηκε αναμένονται και άλλες προτάσεις. Μέχρι οριστικής απόφασης σαν χώρος συνελεύσεων παραμένει ο χώρος στο Θησείο για όσο διάστημα ο καιρός είναι ζεστός, και σε περίπτωση βροχής η συνάντηση θα γίνεται σε κατοικίες μελών της Τ.Χ.
(Θα ανακοινώνεται μέσω φόρουμ -newsletter ο εναλλακτικός χώρος σε περίπτωση βροχής, με προσυγκέντρωση σε συγκεκριμένο κοντινό κεντρικό σημείο. Για την προσεχή συνάντηση σε περίπτωση βροχής, θα γίνει συνάντηση στο σπίτι του Γιώργου με προσυγκέντρωση ώρα 19:00 στο σταθμό μετρό του Χολαργού.)
4) Στο θέμα ..... Αν επιθυμούμε η συνέλευση της Τ.Χ. να γίνεται μία φορά το μήνα όπου θα παίρνονται κυρίως αποφάσεις και τις υπόλοιπες τρεις φορές να γίνονται θεματικές συναντήσεις -εκδηλώσεις με θέματα -εκδηλώσεις που θα έχουν προκριθεί από το φόρουμ της Τ.Χ.
Aποφασίστηκε : με 7 θετικές ψήφους , 1 αρνητική και 3 λευκά
5) Στα θέματα .....
α) Αν η Τράπεζα χρόνου θέλουμε να συμπορευτεί με δράσεις πολιτικών ομάδων - κομμάτων και ίσως με ομάδες μεταφυσικών ή αποκρυφιστικών αναζητήσεων κ.λ.π.
Αποφασίστηκε : με 0 θετικές ψήφους , 9 αρνητικούς ψήφους και 4 λευκά
(Αφού διευκρινίστηκε ότι συμπόρευση σημαίνει μόνιμη ιδεολογική συνταύτιση και συμμετοχή σε δράσεις υπό την σημαία της ομάδας. Οι
αρνητικοί ψήφοι δεν αποκλείουν την τυχαία αυτόνομη πολιτική δράση της Τ.Χ. π.χ. συμμετοχή σε ανοικτό πολιτικό συλλαλητήριο ή σε ανοικτή
πολιτική συζήτηση, που θα προκύψει κατόπιν έκτατης θετικής απόφασης της συνέλευσης της Τ.Χ.)
β) Επίσης στην περίπτωση συστέγασης σε χώρους τέτοιων ομάδων θα πρέπει να έχει προηγηθεί κείμενο απόφασης της Τ.Χ. περί της
ανεξαρτησίας της ιδεολογικά -πολιτικά και η συστέγασή της δεν συνεπάγεται ούτε υπονοείται ως κηδεμόνευση ή χειραγώγηση
Αποφασίστηκε : με 9 θετικές ψήφους , 0 αρνητικούς ψήφους και 4 λευκά
6) Λόγω υφιστάμενης συρρίκνωσης της ομάδας διαχείρισης της Τ.Χ. Δήλωσαν εθελοντικά να συμμετάσχουν στην ομάδα διαχείρισης τα εξής μέλη : Σταυρούλα , Νάσος , Έρη , Κωνσταντίνος Γαρδέρης.
21/09/2012
Παρασκευή 21 Σεπτέβριος 2012
Συντονίστρια¨Άννα
Πρακτικά: Άντα
1ο Θέμα:
Φεστιβάλ 19,20,21 Οκτωβρίου
Επικοινωνία με άλλες Τράπεζες Χρόνου και κάλεσμα για το Φέστιβαλ του Οκτωβρίου:
ΠΡΟΕΤΟΙΜΑΣΙΕΣ ΓΙΑ ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΑ ΚΑΙ ΑΛΛΕΣ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ:
Ι.)ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΑ:
ΠΑΠΥΡΟΦΛΕΞΙΑ
Στο φόρουμ του site για το Φέστιβαλ, υπάρχει εγγραφής λίστα εθελοντών για να βοηθήσουν στην παρασκευή τους.
VIDEO διαφημιστικό: Συνεργασία από: Χριστίνα, Άννα, Κωνσταντίνος, Κώστας, Γεωργία, Γιώργος.
ΙΙ.) ΚΑΤΑΣΚΕΥΕΣ: - Κάλπες (Θα μαζευτούν πληροφορίες για γνωριμία με τα μέλη των άλλων Τραπεζών Χρόνου όπως e-mail)
Καρτελλάκια αυτοκόλλητα, η, Ρολόι κρεμασμένο στο λαιμό: στα οποία θα παρουσιαζόμαστε (όπως Προσφέρω...Ζητώ....)
ΙΙΙ.) Βιοματικά της Συνεργασίας μας με την Τράπεζα Χρόνου (τι θέματα προέκυψαν και πως λύθηκαν.....
Πρόταση για Συνάντηση με τις άλλες Τράπεζες Χρόνου Πρίν το Φεστιβάλ με σκοπό ενημέρωση και ανταλλαγή βιοματικών.
Κώστας: έχει αναλάβει την επικοινωνία με τις άλλες Τ.Χ. ο Γιώργος συνεργάζεται.
Σκοπός: Η συμμετοχή των Τ.Χ. στο Φεστιβάλ, και πριν.
Αναλυτικά να ξέρουμε πόσες θα είναι οι συμμετοχές, έχοντας Προσωπικές επαφές.
Τα μέλη Τ.Χ. Επαρχιών:
προτείνουμε να φιλοξενηθούν από μέλη μας.
Σκοπός είναι να παρουσιάσουν το έργο τους.
Θα μπορούν να έχουν τα δικά τους διαφημιστικά-ενημερωτικά φυλλάδια.
Συμμετοχή σε «Βιωματικό Εργαστήρι».
Η κάθε Τ.Χ. θα ενεργοποιήσει τα μέλη της για την Εθελοντική Συμμετοχή τους για να μην παρατηρηθεί φαινόμενο επισκεπτών, μια και το πνεύμα είναι η Συμμετοχή μας και Συνεργασία.
Εθελοντικές Φόρμες στο site του Φέστιβαλ: Αναγκαίο να συμπληρωθούν οι Εθελοντικές Φόρμες
Υλικά από μέλη μας και άλλων Τ.Χ. επίσης: Μπρίζες, μπαλαντέζες, καρέκλες κτλπ
Ομάδες Δραστηριοτήτων των Εθελοντών που θα εγγραφούν στο site Φέστιβαλ: Καθαριότητας, να απασχολούν τα μικρά παιδιά, φαγητά που θα προσφέρουμε (πιτάκια κλπ.), ομάδα μεταφοράς των υλικών, ομάδα μεταφοράς των Μουσικών,κλπ., ομάδα μεταφοράς ατόμων, Περιφρούρησης των Υλικών κατά την διάρκεια της Νύχτας
Συνεργασία με ΑντιΡατσιστικό Κίνημα για να μειωθούν τα έξοδά μας (μέλη μας που επίσης είναι μέλη τους)
Διασφάλιση επιστροφής των Δανειζομένων Υλικών.
Αφισοκόλληση Διαφημιστικου του Φεστιβάλ.
Εθελοντές να εγγραφούν στη λίστα του site Φέστιβαλ.
Χώρος του Φέστιβαλ: Θα γίνει στο Ελληνικό.
Ο χώρος είναι κλειστός και ανοιχτός.
2ο Θέμα:
Δημιουργία Ομάδας Διαχείρισης-Γραμματείας του Συστήματος:
Διαδικασία της Διαχείρισης: είναι διαχείριση ευαίσθητων Δεδομένων που μπαίνουν στο Σύστημα, Διαχείριση Κωδικών, Προσοχή στην καλή χρήση-διαχείριση του Πληροφορικής, γι αυτό χρειάζεται να υπάρχουν γνώσεις Πληροφορικής, Αγγλικής γλώσσας, και να είναι ενεργό στην Τ.Χ. το άτομο που αυτο-προτείνεται για ένα δίμηνο.
Άτομα που δήλωσαν συμμετοχή:
Κώστας, Σταυρούλα, Έρη
Θα γίνει συνάντηση για εκπαίδευσή τους στο θέμα.
3ο Θέμα:
Διαχείριση και Σχεδιασμός
Έχει ληφθεί απόφαση μέσο ψηφοφορίας την Παρασκευή 14 Σεπτέμβρη, ως προς το πως θα γίνονται οι συναντήσεις μέσα στον μήνα: Οι 3 πρώτες συναντήσεις για τα θέματα που απασχολούν, και την 4η συνάντηση θα λαμβάνονται οι Αποφάσεις.
Η Ομάδα Διαχείρισης θα βγάζει τα Θέματα προς συζήτηση των Μελών, σε ποιά συνάντηση θα συζητηθεί το κάθε ένα.
Το κάθε ένα άτομο της ομάδας Διαχείρισης θα έχει καθορισμένη θέση δράσεων και χρόνο.
4ο Θέμα:
Εξεύρεση εσωτερικού χώρου συναντήσεων μέσα στον μήνα της Τ.Χ. λόγω των καιρικών μεταβολών
Λόγω του φθινοπωρινού και χειμερινού καιρού που μέλεται να έρθει, υπάρχει ανάγκη εξεύρεσης κλειστού χώρου.
Έξοδα του χώρου συναντήσεων.
α)Πρόταση για χώρο όπου θα δίνουμε 0,50λεπτά το άτομο
β)Πρόταση:σε περίπτωση που προσφέρεται καφές πληρώνει το άτομο που παίρνει τον καφέ του και όχι οποιό δεν παίρνει.
γ)Να προσφέρουμε στον χώρο σύμφωνα με τις ανάγκες του.
Προτεινόμενος χώρος από μέλος όπου ήδη κάνουν Καλλιτεχνικά δρώμενα.
Μπορούμε να πάμε μέσο Κεραμεικού η Μεταξουργείο
Κάθε Τετάρτη γίνονται τα Καλλιτεχνικά δρώμενα στον χώρο.
Παρακαλώ όποιος γνωρίζει παραπάνω πληροφορίες για το χώρο να τις αναρτήσει.
Συντονίστρια¨Άννα
Πρακτικά: Άντα
1ο Θέμα:
Φεστιβάλ 19,20,21 Οκτωβρίου
Επικοινωνία με άλλες Τράπεζες Χρόνου και κάλεσμα για το Φέστιβαλ του Οκτωβρίου:
ΠΡΟΕΤΟΙΜΑΣΙΕΣ ΓΙΑ ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΑ ΚΑΙ ΑΛΛΕΣ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ:
Ι.)ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΑ:
ΠΑΠΥΡΟΦΛΕΞΙΑ
Στο φόρουμ του site για το Φέστιβαλ, υπάρχει εγγραφής λίστα εθελοντών για να βοηθήσουν στην παρασκευή τους.
VIDEO διαφημιστικό: Συνεργασία από: Χριστίνα, Άννα, Κωνσταντίνος, Κώστας, Γεωργία, Γιώργος.
ΙΙ.) ΚΑΤΑΣΚΕΥΕΣ: - Κάλπες (Θα μαζευτούν πληροφορίες για γνωριμία με τα μέλη των άλλων Τραπεζών Χρόνου όπως e-mail)
Καρτελλάκια αυτοκόλλητα, η, Ρολόι κρεμασμένο στο λαιμό: στα οποία θα παρουσιαζόμαστε (όπως Προσφέρω...Ζητώ....)
ΙΙΙ.) Βιοματικά της Συνεργασίας μας με την Τράπεζα Χρόνου (τι θέματα προέκυψαν και πως λύθηκαν.....
Πρόταση για Συνάντηση με τις άλλες Τράπεζες Χρόνου Πρίν το Φεστιβάλ με σκοπό ενημέρωση και ανταλλαγή βιοματικών.
Κώστας: έχει αναλάβει την επικοινωνία με τις άλλες Τ.Χ. ο Γιώργος συνεργάζεται.
Σκοπός: Η συμμετοχή των Τ.Χ. στο Φεστιβάλ, και πριν.
Αναλυτικά να ξέρουμε πόσες θα είναι οι συμμετοχές, έχοντας Προσωπικές επαφές.
Τα μέλη Τ.Χ. Επαρχιών:
προτείνουμε να φιλοξενηθούν από μέλη μας.
Σκοπός είναι να παρουσιάσουν το έργο τους.
Θα μπορούν να έχουν τα δικά τους διαφημιστικά-ενημερωτικά φυλλάδια.
Συμμετοχή σε «Βιωματικό Εργαστήρι».
Η κάθε Τ.Χ. θα ενεργοποιήσει τα μέλη της για την Εθελοντική Συμμετοχή τους για να μην παρατηρηθεί φαινόμενο επισκεπτών, μια και το πνεύμα είναι η Συμμετοχή μας και Συνεργασία.
Εθελοντικές Φόρμες στο site του Φέστιβαλ: Αναγκαίο να συμπληρωθούν οι Εθελοντικές Φόρμες
Υλικά από μέλη μας και άλλων Τ.Χ. επίσης: Μπρίζες, μπαλαντέζες, καρέκλες κτλπ
Ομάδες Δραστηριοτήτων των Εθελοντών που θα εγγραφούν στο site Φέστιβαλ: Καθαριότητας, να απασχολούν τα μικρά παιδιά, φαγητά που θα προσφέρουμε (πιτάκια κλπ.), ομάδα μεταφοράς των υλικών, ομάδα μεταφοράς των Μουσικών,κλπ., ομάδα μεταφοράς ατόμων, Περιφρούρησης των Υλικών κατά την διάρκεια της Νύχτας
Συνεργασία με ΑντιΡατσιστικό Κίνημα για να μειωθούν τα έξοδά μας (μέλη μας που επίσης είναι μέλη τους)
Διασφάλιση επιστροφής των Δανειζομένων Υλικών.
Αφισοκόλληση Διαφημιστικου του Φεστιβάλ.
Εθελοντές να εγγραφούν στη λίστα του site Φέστιβαλ.
Χώρος του Φέστιβαλ: Θα γίνει στο Ελληνικό.
Ο χώρος είναι κλειστός και ανοιχτός.
2ο Θέμα:
Δημιουργία Ομάδας Διαχείρισης-Γραμματείας του Συστήματος:
Διαδικασία της Διαχείρισης: είναι διαχείριση ευαίσθητων Δεδομένων που μπαίνουν στο Σύστημα, Διαχείριση Κωδικών, Προσοχή στην καλή χρήση-διαχείριση του Πληροφορικής, γι αυτό χρειάζεται να υπάρχουν γνώσεις Πληροφορικής, Αγγλικής γλώσσας, και να είναι ενεργό στην Τ.Χ. το άτομο που αυτο-προτείνεται για ένα δίμηνο.
Άτομα που δήλωσαν συμμετοχή:
Κώστας, Σταυρούλα, Έρη
Θα γίνει συνάντηση για εκπαίδευσή τους στο θέμα.
3ο Θέμα:
Διαχείριση και Σχεδιασμός
Έχει ληφθεί απόφαση μέσο ψηφοφορίας την Παρασκευή 14 Σεπτέμβρη, ως προς το πως θα γίνονται οι συναντήσεις μέσα στον μήνα: Οι 3 πρώτες συναντήσεις για τα θέματα που απασχολούν, και την 4η συνάντηση θα λαμβάνονται οι Αποφάσεις.
Η Ομάδα Διαχείρισης θα βγάζει τα Θέματα προς συζήτηση των Μελών, σε ποιά συνάντηση θα συζητηθεί το κάθε ένα.
Το κάθε ένα άτομο της ομάδας Διαχείρισης θα έχει καθορισμένη θέση δράσεων και χρόνο.
4ο Θέμα:
Εξεύρεση εσωτερικού χώρου συναντήσεων μέσα στον μήνα της Τ.Χ. λόγω των καιρικών μεταβολών
Λόγω του φθινοπωρινού και χειμερινού καιρού που μέλεται να έρθει, υπάρχει ανάγκη εξεύρεσης κλειστού χώρου.
Έξοδα του χώρου συναντήσεων.
α)Πρόταση για χώρο όπου θα δίνουμε 0,50λεπτά το άτομο
β)Πρόταση:σε περίπτωση που προσφέρεται καφές πληρώνει το άτομο που παίρνει τον καφέ του και όχι οποιό δεν παίρνει.
γ)Να προσφέρουμε στον χώρο σύμφωνα με τις ανάγκες του.
Προτεινόμενος χώρος από μέλος όπου ήδη κάνουν Καλλιτεχνικά δρώμενα.
Μπορούμε να πάμε μέσο Κεραμεικού η Μεταξουργείο
Κάθε Τετάρτη γίνονται τα Καλλιτεχνικά δρώμενα στον χώρο.
Παρακαλώ όποιος γνωρίζει παραπάνω πληροφορίες για το χώρο να τις αναρτήσει.
30/11/2012
Στις 30 Νοεμβρίου 7 μ.μ. έγινε η εβδομαδιαία συνέλευση της Τράπεζας Χρόνου στη Στέγη Πολιτιστικών και Καλλιτεχνικών Δρώμενων Quilombo (Σερβίων 10 και Λ. Αθηνών, Ακαδημία Πλάτωνος).
Στη συνέλευση συμμετείχαν εννέα άτομα. Συντονιστής ήταν ο Γιώργος και πρακτικογράφος ο Βαγγέλης.
Τα θέματα που συζητήθηκαν ήταν τα εξής:
1) Ιδέες για την ενεργοποίηση νέων και ανενεργών μελών.
Για το θέμα αυτό έγιναν οι εξής προτάσεις:
-Να σταλεί στο προφίλ όλων των μελών, αλλά κυρίως των ανενεργών, προσωπικό μήνυμα παρότρυνσης για να δηλώσουν ζήτηση και προσφορά υπηρεσιών. Επίσης να σταλεί και μια λίστα υπηρεσιών που θα μπορούσαν να λάβουν.
-Να ζητηθεί από τα ανενεργά μέλη να έλθουν τουλάχιστον μια φορά στη συνέλευση.
-Τα καινούργια μέλη να πρέπει να έλθουν στη συνέλευση πριν εγγραφούν ως μέλη.
-Να εμπλουτιστεί το news letter και κάθε μήνα να αναρτώνται στην ιστοσελίδα της Τράπεζας Χρόνου οι ανταλλαγές υπηρεσιών που έγιναν κατά το διάστημα αυτό.
-Να διοργανώνονται κοινές δραστηριότητες, όπως π.χ. πάρτι, πικ-νικ.
-Σε εμφανές σημείο της ιστοσελίδας να μπει προτροπή να βλέπουν τα μέλη της ομάδας τα νέα τού φόρουμ, καθώς και να έρχονται στη συνέλευση.
-Να ενισχυθεί και να αναπτυχθεί η παρουσία της ομάδας στο Facebook, κυρίως με αναρτήσεις στον τοίχο της ομάδας εκεί.
-Η σελίδα της Τράπεζας Χρόνου στο Facebook να αναγράφεται στην ιστοσελίδα της.
Αποφάσεις
-Να ποστάρουμε έξυπνα διαφημιστικά κειμενάκια στο facebook.
-Συγκροτήθηκε ομάδα για την αποστολή προτρεπτικού μηνύματος στο προφίλ των ανενεργών μελών.
-Αποφασίστηκε να γίνει χριστουγεννιάτικη γιορτή στις 21, 22. ή 23 Δεκεμβρίου, στην οποία θα κληθούν όλα τα μέλη της Τράπεζας Χρόνου και κυρίως τα ανενεργά μέλη.
-Θα ξανασυζητηθεί το μηνιαίο δημόσιο κάλεσμα στα ανενεργά και τα νέα μέλη να συμμετέχουν στην εβδομαδιαία συνέλευση.
-Θα ξανασυζητηθεί το πως θα φτιαχτεί το εμπλουτισμένο news letter.
2) Πρόταση για προκήρυξη διαγωνισμού με αντικείμενο το σχεδιασμό εικονιδίου (λογότυπου) της Τράπεζας Χρόνου.
Αποφασίστηκε ο διαγωνισμός Χρόνου για το σχεδιασμό εικονιδίου (λογότυπου). Στο διαγωνισμό μπορούν να συμμετέχουν γραφίστες -μέλη της Τράπεζας Χρόνου αλλά και γνωστούς ή φίλους μας που μπορούν να βοηθήσουν.Ο διαγωνισμός θα λήξει στις 15 Ιανουαρίου. Η ανάδειξη του λογότυπου θα γίνει με ψηφοφορία.
3) Επανεξέταση διαδικασίας συνέλευσης.
Για το θέμα αυτό έγιναν οι εξής προτάσεις:
-Να φτιαχτεί ειδική ομάδα συντονιστών.
-Να εκλέγονται στη συνέλευση οι συντονιστές όλου του μήνα.
-Να γίνονται συντονιστές όλοι όσοι συμμετέχουν στη συνέλευση με τη σειρά.
-Ο συντονιστής –όπως συνέβαινε μέχρι τώρα– να επιλέγεται την ημέρα της συνέλευσης.
-Να φτιαχτεί συμβουλευτική ομάδα που θα διαπραγματεύεται το θέμα του συντονισμού.
-Σε κάθε συνέλευση να εκλέγονται τρία άτομα, τα οποία θα διοργανώνουν το συντονισμό της επόμενης συνέλευσης.
Οι δύο τελευταίες προτάσεις υπερψηφίστηκαν από τη συνέλευση.
Στη συνέλευση συμμετείχαν εννέα άτομα. Συντονιστής ήταν ο Γιώργος και πρακτικογράφος ο Βαγγέλης.
Τα θέματα που συζητήθηκαν ήταν τα εξής:
1) Ιδέες για την ενεργοποίηση νέων και ανενεργών μελών.
Για το θέμα αυτό έγιναν οι εξής προτάσεις:
-Να σταλεί στο προφίλ όλων των μελών, αλλά κυρίως των ανενεργών, προσωπικό μήνυμα παρότρυνσης για να δηλώσουν ζήτηση και προσφορά υπηρεσιών. Επίσης να σταλεί και μια λίστα υπηρεσιών που θα μπορούσαν να λάβουν.
-Να ζητηθεί από τα ανενεργά μέλη να έλθουν τουλάχιστον μια φορά στη συνέλευση.
-Τα καινούργια μέλη να πρέπει να έλθουν στη συνέλευση πριν εγγραφούν ως μέλη.
-Να εμπλουτιστεί το news letter και κάθε μήνα να αναρτώνται στην ιστοσελίδα της Τράπεζας Χρόνου οι ανταλλαγές υπηρεσιών που έγιναν κατά το διάστημα αυτό.
-Να διοργανώνονται κοινές δραστηριότητες, όπως π.χ. πάρτι, πικ-νικ.
-Σε εμφανές σημείο της ιστοσελίδας να μπει προτροπή να βλέπουν τα μέλη της ομάδας τα νέα τού φόρουμ, καθώς και να έρχονται στη συνέλευση.
-Να ενισχυθεί και να αναπτυχθεί η παρουσία της ομάδας στο Facebook, κυρίως με αναρτήσεις στον τοίχο της ομάδας εκεί.
-Η σελίδα της Τράπεζας Χρόνου στο Facebook να αναγράφεται στην ιστοσελίδα της.
Αποφάσεις
-Να ποστάρουμε έξυπνα διαφημιστικά κειμενάκια στο facebook.
-Συγκροτήθηκε ομάδα για την αποστολή προτρεπτικού μηνύματος στο προφίλ των ανενεργών μελών.
-Αποφασίστηκε να γίνει χριστουγεννιάτικη γιορτή στις 21, 22. ή 23 Δεκεμβρίου, στην οποία θα κληθούν όλα τα μέλη της Τράπεζας Χρόνου και κυρίως τα ανενεργά μέλη.
-Θα ξανασυζητηθεί το μηνιαίο δημόσιο κάλεσμα στα ανενεργά και τα νέα μέλη να συμμετέχουν στην εβδομαδιαία συνέλευση.
-Θα ξανασυζητηθεί το πως θα φτιαχτεί το εμπλουτισμένο news letter.
2) Πρόταση για προκήρυξη διαγωνισμού με αντικείμενο το σχεδιασμό εικονιδίου (λογότυπου) της Τράπεζας Χρόνου.
Αποφασίστηκε ο διαγωνισμός Χρόνου για το σχεδιασμό εικονιδίου (λογότυπου). Στο διαγωνισμό μπορούν να συμμετέχουν γραφίστες -μέλη της Τράπεζας Χρόνου αλλά και γνωστούς ή φίλους μας που μπορούν να βοηθήσουν.Ο διαγωνισμός θα λήξει στις 15 Ιανουαρίου. Η ανάδειξη του λογότυπου θα γίνει με ψηφοφορία.
3) Επανεξέταση διαδικασίας συνέλευσης.
Για το θέμα αυτό έγιναν οι εξής προτάσεις:
-Να φτιαχτεί ειδική ομάδα συντονιστών.
-Να εκλέγονται στη συνέλευση οι συντονιστές όλου του μήνα.
-Να γίνονται συντονιστές όλοι όσοι συμμετέχουν στη συνέλευση με τη σειρά.
-Ο συντονιστής –όπως συνέβαινε μέχρι τώρα– να επιλέγεται την ημέρα της συνέλευσης.
-Να φτιαχτεί συμβουλευτική ομάδα που θα διαπραγματεύεται το θέμα του συντονισμού.
-Σε κάθε συνέλευση να εκλέγονται τρία άτομα, τα οποία θα διοργανώνουν το συντονισμό της επόμενης συνέλευσης.
Οι δύο τελευταίες προτάσεις υπερψηφίστηκαν από τη συνέλευση.